Viską išmaišyti ir paruošta. Cukinijų troškinys: skanus ir sveikas patiekalas


Cukinijos yra mažai kaloringas maistas, kuriame gausu vitaminų, mineralų ir maistinių skaidulų. Jie gali būti įtraukti į dietą įvairiose dietose.

Dėl mažo kaloringumo (apie 20–25 kcal 100 g) cukinijos yra dietinis produktas, o didelis maistinių skaidulų kiekis padeda pagerinti virškinimą ir užkirsti kelią vidurių užkietėjimui. Vitaminai A, B1, B2, C, PP ir mikroelementai (kalis, kalcis, magnis, geležis) padeda stiprinti imuninę sistemą, gerina odos, plaukų ir nagų būklę.

Cukinijose yra antioksidantų, kurie padeda apsaugoti organizmą nuo laisvųjų radikalų ir neleidžia vystytis tam tikroms ligoms.

Paruoškime sotų cukinijų troškinį.

Ingridientai:

  • cukinijos – 2 vnt.;
  • vištienos filė – 2 vnt .;
  • pomidorai – 3 vnt .;
  • žalieji svogūnai – krūva;
  • kiaušiniai – 3 vnt .;
  • majonezas – 3 šaukštai;
  • sūris – 180 g;
  • sviestas – 30 g;
  • česnakai – 4 gvazdikėliai;
  • druska – ½ šaukštelio.

Cukinijų troškinio paruošimas:

Cukiniją, vištienos filė ir pomidorus supjaustykite mažais kubeliais. Susmulkinkite žalius svogūnus ir sudėkite į daržoves bei mėsą.

Į masę įmuškite kiaušinius ir įpilkite majonezo. Česnako skilteles perspauskite per spaudą, sumaišykite su likusiais ingredientais ir įberkite druskos.

Kepimo formą ištepkite sviestu, išdėliokite daržovių ir vištienos mišinį.

Kepkite indą 180 laipsnių temperatūroje 40 minučių.

Jei norite, troškintuvą pabarstykite sūriu ir kepkite dar 20-30 minučių.

Pasirodo, tai troškinys su sultinga vištiena ir cukinijomis. Jei pageidaujama, majonezą galima pakeisti graikišku jogurtu arba grietine.

Patiko? Pasidalink! Ačiū.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas