Kokios mitybos taisyklės pailgins jūsų jaunystę po 40 metų?


Su amžiumi suprantama, kaip svarbu rūpintis savimi, įskaitant tinkamą mitybą. Tai ypač svarbu po 40 metų, kai organizmui reikia ypatingo dėmesio ir priežiūros. Straipsnyje pristatome devynias mitybos taisykles, kurios padės ne tik išlaikyti jaunystę, bet ir pagerinti gyvenimo kokybę ilgus metus.

9 mitybos taisyklės po 40 metų, kurios pailgins jaunystę

  1. Dažniau gerkite pieną . Išgerti stiklinę riebaus pieno po treniruotės yra puikus būdas palaikyti raumenų masę, o tai ypač svarbu sulaukus 40 metų, kai raumeninis audinys pradeda nykti. Be to, piene gausu kalcio, kuris būtinas sveikiems kaulams.
  2. Atsisakykite maisto papildų . Užuot pasikliavę maisto papildais ir vitaminų kompleksais, verčiau maitinkitės įvairiai ir maistingai, aprūpinančiais organizmą viskuo, ko reikia sveikatai.
  3. Sumažinkite užkandžiavimą . Dažnas užkandžiavimas gali sukelti diabetą. Svarbu kontroliuoti užkandžiavimą ir vengti nereikalingų saldumynų bei užkandžių.
  4. Pašalinkite greitą maistą . Greito maisto produktuose dažnai yra kenksmingų priedų, kurie gali pagreitinti senėjimo procesą. Geriau rinktis natūralius produktus ir gaminti patiems.
  5. Į savo mitybą įtraukite probiotikų . Probiotikai padeda pagerinti žarnyno sveikatą ir užkirsti kelią uždegimams, o tai ypač svarbu odos ir bendrai sveikatai.
  6. Laikykitės Viduržemio jūros dietos . Raudonos mėsos pakeitimas žuvimi ir paukštiena, alyvuogių aliejaus ir daržovių vartojimas padeda sumažinti riziką susirgti įvairiomis ligomis ir pagerinti bendrą sveikatą.
  7. Pamirškite, kas yra cukrus . Cukraus atsisakymas padeda užkirsti kelią senėjimui ir sumažinti riziką susirgti rimtomis ligomis. Vietoj saldumynų verčiau rinkitės vaisius ir mažai angliavandenių turintį maistą.
  8. Išgerti kavos . Saikingas kofeino turinčių gėrimų vartojimas padeda pagerinti fizinę veiklą ir sumažinti riziką susirgti tam tikromis ligomis.
  9. Šiek tiek alkoholio.  Saikingas alkoholio vartojimas gali būti naudingas sveikatai, tačiau svarbu kontroliuoti alkoholio kiekį ir atsižvelgti į savo individualias organizmo ypatybes.
Patiko? Pasidalink! Ačiū.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas